FITNESS DLA PAŃ
NA ROWERACH W BASENIE

SDS Floating Arena Szczecin

cennik

Karnet: 4 wejścia (zajęcia 1x tyg.) - 140zł 
35zł
- godzina lekcyjna zajęć
 
Karnet: 8 wejść (zajęcia 2x tyg.) - 240zł 
Karnet: 9 wejść (zajęcia 2x tyg.) - 270zł 
30zł
- godzina lekcyjna zajęć 
 
NAJPIERW POTWIERDZACIE PANIE REZERWACJĘ MIEJSCA U ORGANIZATORA ZAJĘĆ. Następnie otrzymujecie Panie dane do przelewu i dokonujecie płatności.
 
Dedykowany numer konta AQUA SPINNING SDS:
ING Bank Śląski
85 1050 1559 1000 0097 0019 2819

Dane firmy:

STEMRAD
NIP:852-233-08-29

Tytułem:
Imię Nazwisko
Aqua Spinning miesiąc/rok
Dzień i godzina zajęć

Karnetem jest potwierdzenie przelewu.
Karnety rozliczamy na ilość wszystkich dni zajęć w danym miesiącu, dlatego jednego miesiąca może być równo 4 lub 8 zajęć, natomiast w innym miesiącu zajęć może być 5 lub 9 w zależności czy uczęszcza Pani 1x w tygodniu czy 2x w tygodniu. 
 
Potwierdzenie rezerwacji pierwszych pojedynczych zajęć jest wiążące i należy zrobić płatność przelewem w kwocie 35,00zł. 
 
Karnety są miesięczne. Pani która wskoczy na zajęcia w połowie miesiąca, rozlicza karnet do końca danego miesiąca tak aby wejść w cykl karnetowy od kolejnego miesiąca. Panie wybierają sobie z góry dzień (trening 1 raz w tygodniu) lub dni (trening 2 lub 3 razy w tygodniu), w które uczeszczają na zajęcia. Karnety na kolejny miesiąc zajęć rozliczamy zawsze w ostatnim tygodniu danego miesiąca (otrzymujecie Panie sms informujący). 
 
Niewykorzystane zajęcia przepadają.  
W zastępstwie na zajęcia może przyjść każda inna Pani. Prosimy również aby zamieniać się między sobą, czyli między Paniami już uczestniczącymi w zajęciach.

regulamin

1. Na zajęcia przychodzimy min. 20 min. wcześniej (jest to czas na przebranie się, opłacenie zajęć lub ewentualny kontakt z instruktorem).
2. Opaski basenowe wydawane są przez instruktora STEMRAD HYDRORIDER w niebieskim dresie/polo przy kasie basenu olimpijskiego. Wychodząc z basenu, oddajemy pojedynczo opaski basenowe do kasy, następnie możemy przejść przez bramki. Zgubienie bransoletki basenowej będzie rozliczane w kasie basenu w kwocie 30,00zł.
3. Do uczestniczenia w zajęciach wymagane jest obuwie do ćwiczeń w wodzie (np. gumowe lub gumowo neoprenowe buciki do chodzenia po kamienistej plaży). NA BASEN PRZYCHODZIMY W KLAPKACH. BUTY DO WODY ZAKŁADAMY TUŻ PRZED WEJŚCIEM DO BASENU. Panie posiadające własne obuwie prosimy o jego zabranie. Istnieje również możliwość zakupu obuwia u organizatora zajęć (na zamówienie) lub w sklepie sportowym np. Decathlon.
4. Prosimy o spięcię/związanie włosów na krótko tuż przy samej głowie - wtedy czepków nie stosujemy. W innym przypadku należy założyć czepek kąpielowy materiałowy (nie gumowy).
5. Prosimy zabrać ze sobą klapki basenowe i ręcznik. Każda z pań może wziąć sobie coś do picia. Rowery posiadają koszyki na wodę. Do basenu wnosimy tylko butelkę WODY 0.5L. Bez papierowych naklejek które śmiecą wodę w basenie.
6. Za pozostawione rzeczy w szatni obsługa basenu oraz instruktorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
7. Na basen można wejść tylko w obecności ratownika lub instruktora prowadzącego zajęcia.
8. Zajęcia trwają 45 minut.
9. Niewykorzystane zajęcia przepadają. W zastępstwie na zajęcia może przyjść każda inna Pani. Prosimy również aby zamieniać się między sobą, czyli między Paniami już uczestniczącymi w zajęciach.
10. Opłaty za zajęcia pobierane są zgodnie z ustalonym cennikiem, przed zajęciami płatność przelewem.
11. Zapisy wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 514-93-66-99 u p. Radka.
12. Z przyczyn niezależnych np. brak prądu itp., zastrzegamy sobie prawo do odwołania zajęć, które zostaną odrobione w ustalonym przez organizatora terminie.
13. Uczestnik oświadcza iż nie posiada przeciwwskazań lekarza do uczestniczenia w zajęciach.
14. Uczestnik wyraża zgodę na publikowanie swojego wizerunku w postaci zdjęć oraz filmów umieszczonych na stronie www.stemradsportklub.pl oraz portalu Facebook Stemrad Hydrorider.
15. Zasada zajmowania miejsc - rowerów w basenie.
Panie wyższe zajmują rowery na głębszej wodzie, Panie niższe zajmują rowery na płytszej wodzie. Według wysokości siodełek: 4-5 głęboka woda (wzrost 170cm i więcej), 3 po środku (wzrost 165-170cm), 0-1-2 płytka woda (wzrost 150-165cm). Nie robimy rezerwacji miejsc. Spóźnienie się na zajęcia nie daje możliwości wyboru miejsca. Optymalne zanurzenie ciała, między pasem a klatką piersiową ćwiczącego.
16. Płatność przelewem za jednorazowe zajęcia lub za karnet jest równoznaczna z akceptacją powyższego regulaminu. Karnet należy podpisać w wyznaczonym miejscu, oświadczając, że zapoznałam się z w.w regulaminem dot. uczestnictwa w ćwiczeniach fitness w basenie na stacjonarnych rowerach wodnych.

kontakt

Instruktorzy

mgr Michał Grochulski

Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.

Instruktor Indoor Aqua Cycling Hydrorider System I stopnia oraz instruktor piłki nożnej.

Michał to zapalony sportowiec. Próżno szukać go było w domu, gdy był w wieku szkolnym. Zapisał się wówczas do klubu piłkarskiego Arkonia Szczecin, w którym grał aż do seniora. Jednocześnie w tym samym czasie trenował tenis ziemny w KT „MASTERS”.

W latach studenckich reprezentował uczelnie na Akademickich Mistrzostwach Polski w FUTSAL`u zdobywając brązowy medal. Prowadził również zajęcia spinningu indoor cycling dla studentów.

Od 7 lat mocno angażuje się w prace z dziećmi i młodzieżą. Współpracował z ZZ Towarzystw Krzewienia Kultury Fizycznej oraz ze Szkołą Tańca „Sukces”, z którą współpracuje do dziś.

mgr Agata Politańska (Polak)

Absolwentka Instytutu Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia na Uniwersytecie Szczecińskim.

Instruktor Indoor Aqua Cycling Hydrorider System I stopnia, instruktor form gimnastycznych fitness w wodzie oraz instruktor pływania II klasy.

Agata interesuje się sportem od lat dziecięcych. Pierwszą dyscypliną sportu którą trenowała była koszykówka. Następnie zmieniła swoje ukierunkowanie na piłkę ręczną którą trenowała 9 lat. Agata była zawodniczką szczecińskiego klubu z którym osiągnęła wiele sukcesów w skali ogólnopolskiej.

Aktualnie pracuje w przedszkolu sportowym oraz jako instruktor pływania w jednej ze szczecińskich szkółek pływackich.

mgr Żaneta Hinc

Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na wydziale Pedagogicznym w Szczecinie.

Instruktor Indor Aqua Cycling Hydrorider system 1.

Instruktor fitness oraz instruktor aqua fitness.
Ratownik medyczny. Masażystka.

Żaneta jest pasjonatką sportów wodnych i motorowodnych, preferuje zdrowy i pogodny styl życia. Sport to jej pasja. Uwielbia pracę z ludźmi.
Kieruje się mottem: w zdrowym ciele zdrowy duch!

mgr ZLATKO GOGAROWSKI

Absolwent Instytutu Kultury Fizycznej na Uniwersytecie Szczecińskim.

Instruktor Indoor Aqua Cycling Hydrorider System I stopnia, Trener Piłki Nożnej, Trener Personalny, Instruktor Aqua Fitness, Instruktor Narciarstwa, Instruktor Pierwszej Pomocy Przedmedycznej, Ratownik Wodny. 

Zlatko interesuje się sportem od lat dziecięcych. Pierwszą dyscypliną sportu którą trenował była piłka nożna. Od dziecka uprawiał narciarstwo oraz pływanie. Jest pasjonatem sportów wodnych i motorowodnych.

ANNA BEDNAREK

Studentka Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku lekarskim.

Instruktor Indoor Aqua Cycling Hydrorider System I stopnia, instruktor fitness, trener personalny.

Sport nieustannie towarzyszy Ani od dziecka, począwszy od lekkiej atletyki, gdzie zdobywała medale Mistrzostw Polski w skoku wzwyż oraz wieloboju, poprzez koszykówkę i srebrny medal Mistrzostw Polski juniorek, kończąc na rozgrywkach akademickich i pracy trenera.

Ania wierzy, że regularne uprawianie sportu to najlepsze co można zrobić dla swojego zdrowia, ciała i ducha.

Metodyka zajęć

Aqua bike to jazda na specjalnych rowerach w wodzie. Ćwiczenia prowadzone są w rytm dynamicznej muzyki, która motywuje do podejmowania większego wysiłku fizycznego.

Aqua bike jest nowoczesną formą treningu fitness w wodzie, która wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej (500 – 1000Kcal podczas jednych zajęć) i wysmukla ciało. Masujący wpływ wody jest wyjątkowo skutecznym sposobem walki z cellulitem. Zajęcia w wodzie polepszają wydolność oddechową, zapobiegają żylakom, w znacznym stopniu polepszają kondycję fizyczną i samopoczucie.

Trening odbywa się na specjalnie skonstruowanych rowerach, które stoją na dnie basenu. Ciało zanurzone jest częściowo, tak żeby poziom wody znajdował się między pasem a klatką piersiową ćwiczącego. Zanurzenie ciała sprawia, że wysiłek staje się o wiele przyjemniejszy. Podczas treningu w wodzie nie czujemy zmęczenia, chociaż mięśnie pracują bardzo intensywnie.

Zajęcia aqua cycling wzbogacane są różnymi ćwiczeniami takimi jak: zmiana pozycji ciała oraz praca rąk z wykorzystaniem hantli, przy jednoczesnym pedałowaniu na rowerze.

Dla przykładu, gdy ciało jest w pionie zanużone w wodzie po szyje, ciężar odczuwalny wynosi ok. 10% ciężaru własnego ciała (np. przy wadze 70kg, odczuwalny ciężar to 7 kg). Brak tutaj jest inpactu (obciążenia na stawy), które podczas biegu na lądzie może być bardzo kontuzjogenne; brak tu jest także obciążenia kręgosłupa. W wodzie nasze krążki międzykręgowe zbite pracą w pozycji stojącej lub siedzącej, poddane sile wyporu i ciśnienu hydrostatycznemu, oddalają się – następuje elągacja kręgosłupa, czyli jego rozciągnięcie. Ponad to prace nóg, bardzo mocno wspierają ręce– czego nie ma w biegu lądowym. Tutaj zwiodczałe mięśnie ramion, w wyniku intesywnej pracy z oporem wody, ujędrniają się i zaczynają wyglądać atrakcyjnie.

Ważne!

Efekty są widoczne u ćwiczących którzy trenują min 2x w tygodniu przez min 5 tygodni. Dlatego też prosimy Panie o systematyczność i samodyscyplinę.

Przystępując do treningów prosimy o zmierzenie obwodu ramion, nóg oraz talii i po minimum 5 tygodniach systematycznych ćwiczeń mierzymy się ponownie. Następnie z każdym kolejnym miesiącem systematycznych ćwiczeń, centymetrów ubywa.

Aqua bike jest polecany dla osób w każdym wieku, a w szczególności dla tych, którzy chcą zrzucić wagę ciała, zredukować cellulit, poprawić krążenie, nie obciążając przy tym nadmiernie stawów.

Aqua cycling jest również bardzo dobrą formą aktywności w formie rehabilitacji dla osób mających problemy z kręgosłupem, zapaleniem stawów, układem sercowo-naczyniowym i oddechowym, a także cierpiących na osteoporozę. Wykonywanie ruchów w wodzie, czyli bez obciążenia, usprawnia stawy po przebytych urazach i operacjach. Likwiduje także obrzęki.

Ćwiczenia na rowerach w wodzie zalecane są również dla sportowców różnych dyscyplin, chcących utrzymać swoją kondycję ruchową, wzmocnić siłę mięśni oraz wytrzymałość. Stacjonarny rower wodny służy triathlonistom w codziennych treningach.

Akcesoria

Buty kąpielowe SURF

Buty kapielowe o szerokim zastosowaniu w sportach wodnych (od spacerów na plaży po aqua aerobik oraz windsurfing).

Wykonane z materiału typu Sanitized o właściwościach bakteriobójczych i grzybobójczych.

  • Kolor : niebieski
  • Rozmiary : 36, 37, 38, 39, 40.
  • Producent : Włochy
  • Możliwość zakupu obuwia u organizatora zajęć (na zamówienie).
  • Cena : 30,00 zł